Αποστολές & Επιστροφές

Αποστολές

Οι αποστολές εντός Αττικής γίνονται με συνεργαζόμενο κουριερ με χρόνο παράδοσης 1-3 εργάσιμων ημερών, ενώ για το υπόλοιπο δίκτυο της Ελλάδας (χερσαίοι ή νησιωτικοί προορισμοί) ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται σε 1-4 εργάσιμες ημέρες.

Αλλαγές/Επιστροφές

Γιατί θέλουμε να σας αρέσει πολύ το κόσμημα που θα φοράτε!

Κάθε ένα από τα κοσμήματα που θα βρείτε στον ιστότοπό μας, είναι φτιαγμένο στο χέρι και η δημιουργία του, ξεκινά μόλις παραλάβουμε την παραγγελία σας.

Ως χειροποίητα, κανένα κολιέ, σκουλαρίκι, δαχτυλίδι ή βραχιόλι – ακόμη και ίδιου κωδικού – δεν είναι πανομοιότυπο και, ακριβώς αυτές οι «διαφορές» είναι που κάνουν κάθε ένα κομμάτι, απόλυτα μοναδικό και ξεχωριστό.

Εάν λοιπόν ένα κόσμημα που έχετε παραλάβει, δεν είναι ακριβώς αυτό που θέλετε ή ακόμη κι αν έχετε κάνει  λάθος, είτε στην επιλογή χρώματος, είτε σε μέγεθος (εάν πρόκειται για δαχτυλίδι), με χαρά θα συνεργαστούμε, προκειμένου να αποκτήσετε, ακριβώς, το κόσμημα που θέλετε.

Αλλαγές

Για Ελλάδα:
Αλλαγή, μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε στο κατάστημά μας, είτε με αποστολή με courier. Η πρώτη αλλαγή γίνεται με δική μας επιβάρυνση, τόσο για την επιστροφή του προϊόντος σε εμάς, όσο και για την αποστολή του νέου προϊόντος σε εσάς.

Η εταιρία μας συνεργάζεται για τις αποστολές εντός Ελλάδας με την ACS Courier. Οποιαδήποτε αποστολή με άλλη εταιρία κούριερ, εκτός της ACS, δεν επιβαρύνει την εταιρία μας, αλλά τον πελάτη.

Τυχόν ακόλουθη αλλαγή η οποία απαιτεί αποστολή, γίνεται με δική σας επιβάρυνση μεταφορικών, τόσο για την επιστροφή του προϊόντος, όσο και για την αποστολή του νέου προϊόντος σε εσάς.

Για Εξωτερικό:
Αλλαγές γίνονται δεκτές με DHL. Το κόστος μεταφορικών για επιστροφή του προϊόντος, καθώς και για την νέα αποστολή, επιβαρύνει τον πελάτη.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@3rdfloor.gr.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ:

 

  • Αλλαγές και επιστροφές δε δύναται να πραγματοποιηθούν σε custom κοσμήματα, όπως είναι τα Personalized και τα Coordinates! 

  • Για εκπτωτικά προϊόντα, τυχόν μεταφορικά έξοδα που προκύπτουν από αλλαγές/επιστροφές, επιβαρύνουν τον αγοραστή

  • Κατά τη διάρκεια του Black Friday και για αγορές από την κατηγορία OUTLET, δεν γίνονται επιστροφές προϊόντων, μόνο αλλαγές.

 

Το επιστρεφόμενο ή προς αλλαγή προϊόν, πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, να συνοδεύεται από το αποδεικτικό πληρωμής του και η αλλαγή/αντικατάσταση, να γίνεται μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες, από την ημερομηνία παραλαβής του.

Για να πραγματοποιήσετε την αλλαγή, δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας, αναφέροντάς μας τον αριθμό της παραγγελίας σας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Τηλ.: 210 2712008 Δευτέρα έως Παρασκευή 10.00-18.00
  • Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο:info@3rdfloor.gr

Η επιστροφή πρέπει να αποσταλεί στην ακόλουθη διεύθυνση:

Εταιρεία 3RD FLOOR

Δέρκων 26 

ΤΚ 14231 

Νεα Ιωνία 

Τηλ. 210 2712008

Επιστροφές

Για Ελλάδα:

Σε περίπτωση που το κόσμημα το οποίο έχετε παραλάβει δεν σας ικανοποιεί κι επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, δεν έχετε παρά να μας το επιστρέψετε. 

Οι επιστροφές γίνονται με courier της επιλογής σας και χρέωση του πελάτη, ή στο εργαστήριό μας. Τα μεταφορικά έξοδα δεν επιστρέφονται.

Μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, θα πραγματοποιήσουμε επιστροφή χρημάτων, απευθείας στην κάρτα ή στο λογαριασμό PayPal ή στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, στην περίπτωση που η πληρωμή είχε γίνει με τη μέθοδο της αντικαταβολής.

Για εκπτωτικά προϊόντα, καθώς και για παραγγελίες για τις οποίες έχει ήδη πραγματοποιηθεί η πρώτη δωρεάν αλλαγή, υπάρχει χρέωση στην επιστροφή, για το κόστος των μεταφορικών της αρχικής αποστολής.

Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, να συνοδεύεται από το αποδεικτικό πληρωμής του και η επιστροφή να γίνεται μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες, από την ημερομηνία παραλαβής του.

  • Στην περίοδο Black Friday δεν γίνονται επιστροφές προιόντων αλλα γίνονται μόνο αλλαγές.
  • Για τα Gift Voucher που εχουν χρησημοποιηθεί δεν γινεται επιστοφή χρημάτων παρα μόνο αλλαγή προιοντος 

Για Εξωτερικό:

Επιστροφές γίνονται δεκτές με DHL. Το κόστος μεταφορικών για επιστροφή του προϊόντος, επιβαρύνει τον πελάτη.

Μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, και εφόσον αυτό βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, θα πραγματοποιήσουμε επιστροφή χρημάτων, απευθείας στην κάρτα σας ή στο λογαριασμό σας PayPal, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που είχε χρησιμοποιηθεί.

Από το ποσό της επιστροφής αφαιρούνται τα έξοδα αποστολής, καθώς και τυχόν έξοδα φόρων, δασμών, και τελωνειακών χρεώσεων που μπορεί να προκύψουν, τα οποία επιβαρύνουν τον πελάτη.

  • Στην περίοδο Black Friday δεν γίνονται επιστροφές προιόντων αλλα γίνονται μόνο αλλαγές.
  • Για τα Gift Voucher που εχουν χρησημοποιηθεί δεν γινεται επιστοφή χρημάτων παρά μόνο αλλαγή προιοντος 
  • Στόχος μας είναι η άμεση, φιλικότερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτησή σας! Σε κάθε περίπτωση, μη διστάσετε να επικοινωνήστε μαζί μας κι ένα μέλος της ομάδας μας, θα χαρεί να απαντήσει σε κάθε σας ερώτηση!
    ×