ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ €30,00

Αποστολές & Επιστροφές

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Στο πλαίσιο της πρωτοφανούς κατάστασης που διαμορφώνει η εμφάνιση του COVID-19, και σε συνέχεια των έκτακτων μέτρων που έχουν ήδη δρομολογηθεί από την συνεργαζόμενη με εμάς εταιρεία courier, ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες, με σκοπό την εξυπηρέτηση σας και με βασική προτεραιότητα τη Δημόσια Υγεία, θέλουμε να σας ενημερώσουμε για τις τροποποιήσεις στον τρόπο και χρόνο παράδοσης, οι οποίες θα τεθούν σε ισχύ από 01/04/2020 και μέχρι νεότερης ενημέρωσης. 

Συγκεκριμένα:

  • Τροποποιείται ο χρόνος διαχείρισης και παράδοσης των αποστολών, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:

Βασικές Υπηρεσίες Express Επόμενη Ημέρα (Next Day)

Χρόνος* Παράδοσης

Εντός της ίδιας πόλης

1-3 εργάσιμες

Εντός της ίδιας περιφέρειας

1-3 εργάσιμες

Προς χερσαίους προορισμούς

1-3 εργάσιμες

Προς νησιώτικους προορισμούς

1-5 εργάσιμες

Προς δυσπρόσιτες περιοχές **

1-7 εργάσιμες

 


  • Αναστέλλονται οι υπηρεσίες πρωινής παράδοσης (έως 10:00) και δέσμευσης ώρας (ραντεβού).
  • Τροποποιείται ο χρόνος παραμονής των αποστολών στα κατά τόπους καταστήματα της ACS σε 7, αντί για 10  ημερολογιακές ημέρες.
  • Η ACS θα πραγματοποιεί 1 προσπάθεια παράδοσης (attempt). Σε περίπτωση  μη παράδοσης, η αποστολή θα παραμένει στο κατάστημα έως και 5 ημερολογιακές ημέρες (από την ημερομηνία αιτιολόγησης) και όχι περισσότερο από 7 ημέρες συνολικά.
  • Σε οποιαδήποτε περίπτωση, και μετά την πάροδο του παραπάνω χρονικού διαστήματος, οι αποστολές που δεν παρελήφθησαν από τους παραλήπτες θα δρομολογούνται προς επιστροφή στον αποστολέα.
  • Θα ενημερώνεστε ηλεκτρονικά για την πορεία της αποστολής μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της ACS,  κάνοντας χρήση του αριθμού αποστολής που σας έχει σταλεί με email.
  • Για τη διευκόλυνσή σας, η ACS δύναται να ενημερώνει μέσω sms ή Viber για την ημερομηνία/ώρα που πραγματοποιήθηκε η προσπάθεια παράδοσης, καθώς και τον χρόνο παραμονής της αποστολής στο τοπικό κατάστημα ACS
  • Σε περιπτώσεις αλλαγής διεύθυνσης παραλήπτη, κατόπιν αντίστοιχης δικής σας ενημέρωσης, η ACS θα προωθεί την αποστολή στο αντίστοιχο σημείο εξυπηρέτησης ACS από τη ρεσεψιόν του οποίου, θα πρέπει να πάτε να  παραλάβετε

Υπενθυμίζουμε ότι για την επιτυχία της παράδοσης, κρίνεται απαραίτητη η ορθή καταγραφή αριθμού κινητού τηλεφώνου καθώς και η πλήρης συμπλήρωση των στοιχείων διεύθυνσης προορισμού (Οδός, Αριθμός, Τ.Κ., Περιοχή).

Σας ευχαριστούμε, πρωτίστως για την εμπιστοσύνη σας στη 3rd Floor και ευελπιστούμε στην κατανόησή σας στα καινούργια αυτά δεδομένα! 
Θα σας κρατούμε ενήμερους για οποιαδήποτε εξέλιξη!


Αλλαγές/Επιστροφές

Γιατί θέλουμε να σας αρέσει πολύ το κόσμημα που θα φοράτε!

Κάθε ένα από τα κοσμήματα που θα βρείτε στον ιστότοπό μας, είναι φτιαγμένο στο χέρι και η δημιουργία του, ξεκινά μόλις παραλάβουμε την παραγγελία σας.

Ως χειροποίητα, κανένα κολιέ, σκουλαρίκι, δαχτυλίδι ή βραχιόλι – ακόμη και ίδιου κωδικού – δεν είναι πανομοιότυπο και, ακριβώς αυτές οι «διαφορές» είναι που κάνουν κάθε ένα κομμάτι, απόλυτα μοναδικό και ξεχωριστό.

Εαν λοιπόν ένα κόσμημα που έχετε παραλάβει, δεν είναι ακριβώς αυτό που θέλετε ή ακόμη κι αν έχετε κάνει  λάθος, είτε στην επιλογή χρώματος, είτε σε μέγεθος (εαν πρόκειται για δαχτυλίδι), με χαρά θα συνεργαστούμε, προκειμένου να αποκτήσετε, ακριβώς, το κόσμημα που θέλετε.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αλλαγές δε δύναται να πραγματοποιηθούν σε custom κοσμήματα, όπως είναι τα Personalized! 

Αρκεί, φυσικά, το επιστρεφόμενο ή προς αλλαγή προϊόν, να είναι στην αρχική του κατάσταση, να συνοδεύεται από το αποδεικτικό πληρωμής του και η αλλαγή/αντικατάσταση, να ζητείται μέχρι 7 εργάσιμες ημέρες, από την ημερομηνία παραλαβής του.

Για να πραγματοποιήσετε την αλλαγή, δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας, αναφέροντάς μας τον αριθμό της παραγγελίας σας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Τηλ.: 210 2712008 & 213 028 7170
  • Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο:info@3dfloor.gr
  • Μπορείτε, επίσης, να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας που θα βρείτε ΕΔΩ

Σε περίπτωση που το κόσμημα το οποίο έχετε παραλάβει δεν σας ικανοποιεί κι επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, δεν έχετε παρά να μας το επιστρέψετε, με courier της επιλογής σας ή ακόμη και να μας το φέρετε στο εργαστήριό μας.

Μόλις το παραλάβουμε, θα πραγματοποιήσουμε ολική επιστροφή χρημάτων, στον τραπεζικό ή PayPal λογαριασμό, τον οποίο θα μας έχετε υποδείξει.

Στόχος μας είναι η άμεση, φιλικότερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτησή σας! Σε κάθε περίπτωση, μη διστάσετε να επικοινωνήστε μαζί μας κι ένα μέλος της ομάδας μας, θα χαρεί να απαντήσει σε κάθε σας ερώτηση!

    EL