SUPPORT
Συχνές Ερωτήσεις
Περιεχόμενα
Είναι απαραίτητο να δημιουργήσω λογαριασμό στη σελίδα σας;
Όχι, η δημιουργία λογιαριασμού δεν είναι απαραίτητη. Μπορείτε να επιλέξετε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας ως “Επισκέπτης”.
Γιατί να επιλέξω να εγγραφώ στη σελίδα σας;
Η επιλογή δημιουργίας λογαριασμού στη σελίδα μας, σας προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα! Μπορείτε, ανα πάσα στιγμή, να ανατρέξετε στο ιστορικό σας και να δείτε τα προϊόντα που έχετε αγοράσει. Δεν απαιτείται να συμπληρώνετε τα στοιχεία σας κάθε φορά που πραγματοποιείτε μια αγορά. Μπορείτε να προσθέσετε ένα προϊόν στα “Αγαπημένα”, κάνοντας εύκολη τη μετέπειτα αναζήτησή ή/και προσθήκη του στο “Καλάθι” αγορών σας.
Ξέχασα τον κωδικό μου!
Μην ανησυχείτε! Κάνοντας Log-In θα συμπληρώσετε το email κι εν συνεχεία θα πατήσετε το κουμπί “Ξέχασα τον κωδικό μου”. Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα λάβετε ένα email με οδηγίες χρήσης για την ανάκτησή του.
Πως παραγγέλνω;
Μην ανησυχείτε! Κάνοντας Log-In θα συμπληρώσετε το email κι εν συνεχεία θα πατήσετε το κουμπί “Ξέχασα τον κωδικό μου”. Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα λάβετε ένα email με οδηγίες χρήσης για την ανάκτησή του.
Η πληρωμή γίνεται μόνο με πιστωτική κάρτα;
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, σας προσφέρουμε 4 εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:<br>Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα, PayPal, κατάθεση σε εταιρικό τραπεζικό λογιαριασμό, αντικαταβολή. Πραγματοποιώντας Εγγραφή Χρήστη, θα σας ζητηθεί να επιλέξετε τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής, στη φόρμα που θα συμπληρώσετε. Εαν πραγματοποιείτε τις αγορές σας ως Επισκέπτης, θα επιλέξετε επιθυμητό τρόπο πληρώμης πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
Πόσο ασφαλείς είναι οι συναλλαγές μου;
Η σελίδα μας χρησιμοποιεί τις πιο σύγχρονες και ασφαλείς μεθόδους κρυπτογράφησης στοιχείων, εγγυώντας γρήγορες και ασφαλείς on-line συναλλαγες!
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Για αναλυτικούς χρόνους παράδοσης σε όλο τον κόσμο, παρακαλούμε πατήστε ΕΔΩ.
Τι είναι τα Αγαπημένα;
Προσθέτοντας ένα ή και περισσότερα προϊόντα στα “Αγαπημένα” σας, δημιουργείτε μια λίστα χωρίς υποχρέωση αγοράς. Όταν αποφασίσετε ότι θέλετε να προχωρήσετε σε παραγγελία, επιλέξετε το προϊόν από τα “Αγαπημένα” σας προσθέσετε στο καλάθι σας.
Θέλω να παραγγείλω ένα δαχτυλίδι αλλά δεν ξέρω το μέγεθός μου.
Εάν δε γνωρίζετε το νούμερο του δαχτυλιδιού σας, μπορείτε εύκολα να το βρείτε χρησιμοποιώντας τον “Μετρητή” που θα βρείτε ΕΔΩ.
Άλλαξα γνώμη / δε μου αρέσει ένα κόσμημα που παρέλαβα. Μπορώ να το αλλάξω;
Η εταιρεία μας, επιτρέπει την αλλαγή ενός προϊόντος με ένα άλλο υπό προϋποθέσεις: Tο επιστρεφόμενο προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση και να συνοδεύεται από την απόδειξη / τιμολόγιο αγοράς. H επιστροφή του να γίνεται εντός 7 (επτά) εργάσιμων ημερών από την αγορά του.
Διαβάστε περισσότερα στην Πολιτική Επιστροφών.
Θέλω να γράψω το δικό μου μήνυμα σε ένα κόσμημα, δε βρίσκω όμως που είναι τα πεδία που πρέπει να συμπληρώσω.
Τα κοσμήματα στα οποία μπορείτε να γράψετε το δικό σας μήνυμα, βρίσκονται ΜΟΝΟ στην κατηγορία “PERSONALIZED”. Εάν στις πληροφορίες ενός κοσμήματος δεν εμφανίζεται αντίστοιχο πεδίο, τότε το κόσμημα δεν μπορεί να φέρει το δικό σας μήνυμα
Το μήνυμα που θα επιλέξω για το δικό μου κόσμημα, γράφεται μόνο στα Ελληνικά;
Όχι. Το μήνυμά σας μπορεί να γραφτεί είτε στα Ελληνικά είτε στα Αγγλικά.
Είμαι εκτός Αθηνών και θέλω να δω από κοντά τα κοσμήματά σας. Θα τα βρω σε κάποια καταστήματα;
Τα κοσμήματά μας θα τα βρείτε σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό. Επικοινωνήστε μαζί μας, στο 2130287170, ή στο info@3rdfloor.gr για να σας πούμε, το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα.
Δε βρήκατε την απάντηση στο ερώτημά σας;
Εάν δε βρήκατε την απάντηση που ψάχνετε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας που θα βρείτε ΕΔΩ! Ένα μέλος της ομάδας μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2102712008
Email: info@3rdfloor.gr