Ρωτήστε μας

Για την καλύτερη εξυπηρετήσή σας, σας παραθέτουμε τις απαντήσεις στις ερωτήσεις που συχνότερα απαντάμε

Είναι απαραίτητο να δημιουργήσω λογαριασμό στη σελίδα σας;

Όχι, η δημιουργία λογιαριασμού δεν είναι απαραίτητη. Μπορείτε να επιλέξετε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας ως “Επισκέπτης”.

Γιατί να επιλέξω να εγγραφώ στη σελίδα σας;

Η επιλογή δημιουργίας λογαριασμού στη σελίδα μας, σας προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα! Μπορείτε, ανα πάσα στιγμή, να ανατρέξετε στο ιστορικό σας και να δείτε τα προϊόντα που έχετε αγοράσει. Δεν απαιτείται να συμπληρώνετε τα στοιχεία σας κάθε φορά που πραγματοποιείτε μια αγορά. Έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε ένα προϊόν στα “Αγαπημένα”, κάνοντας έτσι εύκολη τη μετέπειτα αναζήτησή του ή/και την προσθήκη του στο “Καλάθι” των αγορών σας.

Ξέχασα τον κωδικό μου!

Μην ανησυχείτε! Κάνοντας Log-In θα συμπληρώσετε το email κι εν συνεχεία θα πατήσετε το κουμπί “Ξέχασα τον κωδικό μου”. Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα λάβετε ένα email με οδηγίες χρήσης για την ανάκτησή του.

Πως παραγγέλνω;

Αφού έχετε επιλέξει να δείτε ένα προϊόν, κάνοντας κλικ επάνω στην εικόνα του, το προϊόν θα ανοίξει προκειμένου να δείτε όλες τις πληροφορίες του. Κάτω από τις πληροφορίες, θα βρείτε το κουμπί “Προσθήκη στο καλάθι”. Δεν έχετε παρά να πατήσετε επάνω στο κουμπί αυτό και το προϊόν έχει προστεθεί στο καλάθι σας. ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να μπορέσετε να προσθέσετε ένα προϊόν στο “Καλάθι” σας, θα πρέπει πρώτα να έχετε επιλέξει όλες τις πληροφορίες του (χρώμα πέτρας, χρώμα κορδονιού, κ.λπ).

Αφού έχει γίνει η προσθήκη στο καλάθι, μπορείτε είτε να συνεχίσετε την περιήγησή σας είτε να προβείτε σε ολοκλήρωση της αγοράς σας. Για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, πατήστε επάνω δεξιά στο εικονίδιο του καλαθιού και θα οδηγηθείτε στο καλάθι σας. Εάν είστε εγγεγραμένος χρήστης δεν έχετε παρά να πατήσετε “Ολοκλήρωση της Παραγγελίας”. Εαν πραγματοποιείτε αγορές ως “Επισκέπτης” θα σας ζητηθεί πρώτα να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας κι εν συνεχεία να πατήσετε “Ολοκλήρωση της Παραγγελίας”.


Η πληρωμή γίνεται μόνο με πιστωτική κάρτα;

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, σας προσφέρουμε 4 εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:
Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα, PayPal, κατάθεση σε εταιρικό τραπεζικό λογιαριασμό, αντικαταβολή. Πραγματοποιώντας Εγγραφή Χρήστη, θα σας ζητηθεί να επιλέξετε τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής, στη φόρμα που θα συμπληρώσετε. Εαν πραγματοποιείτε τις αγορές σας ως Επισκέπτης, θα επιλέξετε επιθυμητό τρόπο πληρώμης πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.

Πόσο ασφαλείς είναι οι συναλλαγές μου;

Η σελίδα μας χρησιμοποιεί τις πιο σύγχρονες και ασφαλείς μεθόδους αποκρυπτογράφησης των στοιχείων σας, εγγυώντας σας γρήγορες και ασφαλείς on-line συναλλαγές!

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Για αναλυτικούς χρόνους παράδοσης σε όλο τον κόσμο, παρακαλούμε πατήστε ΕΔΩ.  Μπορείτε, επίσης, να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας, πατώντας ΕΔΩ

Τί είναι τα Αγαπημένα;

Προσθέτοντας ένα ή και περισσότερα προϊόντα στα “Αγαπημένα” σας, δημιουργείτε μια λίστα χωρίς υποχρέωση αγοράς. Όταν αποφασίσετε ότι θέλετε να προχωρήσετε σε παραγγελία, δεν έχετε παρά να επιλέξετε το προϊόν από τα “Αγαπημένα” σας και να το προσθέσετε στο καλάθι σας.

Θέλω να παραγγείλω ένα δαχτυλίδι αλλά δεν ξέρω το μέγεθός μου

Εάν δε γνωρίζετε το νούμερο του δαχτυλιδιού σας, μπορείτε εύκολα να το βρείτε χρησιμοποιώντας τον “Μετρητή” που θα βρείτε στην περιγραφή του εκάστοτε δαχτυλιδιού. Εναλλακτικά, βρείτε τον μετρητή ΕΔΩ

Άλλαξα γνώμη/δε μου αρέσει ένα κόσμημα που παρέλαβα. Μπορώ να το αλλάξω;

Η εταιρεία μας, επιτρέπει την αλλαγή ενός προϊόντος με ένα άλλο αρκεί το επιστρεφόμενο προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση και να συνοδεύεται από την απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς του και η επιστροφή του να γίνεται εντός 7 (επτά) εργάσιμων ημερών από την αγορά του.

Θέλω να γράψω το δικό μου μήνυμα σε ένα κόσμημα, δε βρίσκω όμως που είναι τα πεδία που πρέπει να συμπληρώσω

Τα κοσμήματα στα οποία μπορείτε να γράψετε το δικό σας μήνυμα, βρίσκονται ΜΟΝΟ στην κατηγορία “PERSONALIZED”. Εάν στις πληροφορίες ενός κοσμήματος δεν εμφανίζεται πεδίο το οποίο καλείστε να συμπληρώσετε εσείς, τότε το κόσμημα αυτό δεν μπορεί να φέρει το δικό σας μήνυμα

To μήνυμα που θα επιλέξω για το δικό μου κόσμημα, γράφεται μόνο στα Ελληνικά;

Όχι. Το μήνυμά σας μπορεί να γραφτεί είτε στα Ελληνικά είτε στα Αγγλικά.

Είμαι εκτός Αθηνών και θέλω να δω από κοντά τα κοσμήματά σας. Θα τα βρω σε κάποια καταστήματα;

Τα κοσμήματά μας θα τα βρείτε σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό. Επικοινωνήστε μαζί μας, είτε τηλεφωνικά στο 2130287170, είτε με email στο info@3rdfloor.com.gr για να σας πούμε, το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα.

Δε βρήκατε την απάντηση στο ερώτημά σας;

Εάν δε βρήκατε την απάντηση στο δικό σας ερώτημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη Φόρμα Επικοινωνίας που θα βρείτε ΕΔΩ! Ένα μέλος της ομάδας μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει!
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2130287170 – email: info@3rdfloor.com.gr